Založ si blog

Úradnícky kabinet – kreslený vtip

Vysoký úradník pred osobným bankrotom vraví manželke:
– Drahá, keby si sa naučila variť a upratovať, mohli by sme prepustiť kuchárku a upratovačku.
– A ty keby si sa naučil byť lepším milencom, mohli by sme prepustiť záhradníka.
Na súde:
– Pán obžalovaný, prečo ste nevrátili dlžné peniaze svojmu susedovi, keď ste vyhrali v lotérii?
– Pán sudca, nechcel som, aby si ľudia mysleli, že mi peniaze zmenili charakter.
Na policii:
– Takže je pravda, že vám manželka pri dopravnej nehode rozbila nový mercedes?
– Áno.
– A nič sa jej nestalo?
– Nie, stihla sa zamknúť v kúpeľni.
Diskutujú väzni.
Prvý:
– Ja som tu preto, ze som pripravoval atentát na prezidenta.
Druhý:
– Ja som tu preto, že som ochránil prezidenta pred atentátom.
Tretí:
– A ja som tu preto, lebo som bol prezidentom.

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.