Založ si blog

Imidž – kreslený vtip

Po rokoch sa stretnú spolužiačky:
– Tak ako? Ako vám drží manželstvo?
– Čo ti budem hovoriť. Manžel sa so mnou chce aj desaťkrát milovať za deň.
– Fantastické! A je dobrý milenec?
– To neviem. Zatiaľ som mu to nedovolila.
Pýtajú sa ženy na súde:
– Je pravda, že váš manžel zomrel na otravu jedom, ktorý ste mu podali?
– Áno, je.
– Aký ste mali na to dôvod?
– Žiadny, ale ako som mohla vedieť, že je alergický na kyanid?
Vraví strýko synovcovi:
– Blahoželám ti, chlapče! Na dnešný deň budeš po rokoch spomínať ako najšťastnejší v živote.
– Ale strýko, veď ja sa žením až zajtra.
– Ja viem, práve preto ti to vravím.
Manželia u psychológa:
– Pán doktor, manžel celý deň nepovie ani slovo.
– Máte nejaký dôvod takto ignorovať svoju polovičku?
– Áno, mám! Ona ma celý čas nepustí k slovu.

SR Bratislava polícia UK zásah vyhrážky preverovanie BAX

Riaditeľ o bombových hrozbách: budovu sme vypratali do 10 minút. Podľa bezpečnostného experta je útok “anomália ako hrom”

07.05.2024 21:31

Výpoveď riaditeľa školy v Beckove a predsedu Asociace bezpečná škola z Českej republiky.

čaputová

Čaputová vetovala novelu zákona o múzeách a galériách

07.05.2024 19:28, aktualizované: 19:40

Namieta, že ňou dochádza k zníženiu štandardov transparentnosti a odbornosti pri obsadzovaní funkcií.

France China

Riziko zrážky francúzskych sudov s čínskymi autami. Macron robí záchranára vývozcom koňaku

07.05.2024 18:55

Peking sa dlhší čas vyhráža, že uvalí vysoké clo na dovoz koňaku z Francúzska. Mohol byť šéf Elyzejského paláca spokojný po debate s čínskym lídrom?

Predseda KDH Milan Majerský

Smer sa pri téme zmien pohlavia pridal k progresívnej opozícii, tvrdí šéf KDH

07.05.2024 16:52

Majerský hovorí o „premárnenej šanci zabrzdiť pomýlené ideológie, ktorých obeťami sú najmä zraniteľné dospievajúce deti“.