Založ si blog

Odplata – kreslený vtip

Príde pán na políciu:
– Včera som vám nahlásil, že mi ukradli peňaženku.
– Áno, spomínam si.
– Prišiel som odvolať udanie, pretože peňaženku som medzitým našiel.
– Neskoro, zlodeja sme už chytili.
Syn pýta od otca peniaze:
– Oco, daj mi päť eur.
– Čože, štyri eurá?
– Pýtal som päť, ale aj štyri sú dobré.
– Načo sú ti tri eurá, veď za dve si nič nekúpiš. Tu máš jedno euro a rozdeľ sa s bratom.
Rozprávajú sa susedia:
– Prišiel som na to, že výplatné pásky vyrábajú z cibuľového papiera.
– To vážne?
– Áno, pretože keď pozriem na tú moju, vždy mám slzy v očiach.
Medzi kolegami:
– Kedy mi vrátiš tých päťdesiat eúr, čo som ti požičal?
– Dohodli sme sa predsa, že ti budem dlžný a nie, že ti ich vrátim.
Pýta sa mladík snúbenice:
– Drahá, ako ideš na maškarný ples?
– Idem hore bez.
– Prosím ťa, to už je dávno opozerané.
– Ja viem, ale dole bez ísť nemôžem, to by ma každý poznal.

vodná nádrž, Nová Bystrica, mReportér

Zábery na vodnú nádrž a okolie zo severu Slovenska sú pastvou pre oči. Takúto prírodu stojí za to vidieť

26.06.2024 05:00

Krásne zábery zachytila mReportérka Ľubka Šeroňová.

zbrane, zbraň

Prvýkrát v dejinách. Hlavný lekár USA klasifikoval násilie so zbraňami ako zdravotnú krízu

25.06.2024 23:40

Spojené štáty predstavujú výnimočný prípad z dôvodu vysokého počtu zranení a úmrtí spôsobených strelnými zbraňami — najmä pokiaľ ide o deti.

alkohol

Na konzumáciu alkoholu zomrú ročne takmer tri milióny ľudí

25.06.2024 23:26

Do tejto štatistiky je započítané aj šoférovanie pod vplyvom alkoholu, násilie súvisiace s alkoholom a rôzne choroby.

Sunak

Štyria muži vnikli do záhrady britského premiéra. Zadržala ich polícia

25.06.2024 22:54

Organizácia s názvom Youth Demand zverejnila video, na ktorom je vidieť, ako jej člen vykonal veľkú potrebu do jazierka na Sunakovom pozemku.