Založ si blog

Lízačky – kreslený vtip

Rozprávajú sa ženy v kúpeľoch:
– Asi pocestujem domov skôr.
– A načo, veď je tu celkom príjemne.
– To áno, ale nepáči sa mi, že vždy, keď požiadam manžela o ďaľšie peniaze, okamžite mi ich pošle.
Rozprávajú sa kolegovia:
– Ja v testamente zanechám všetko susedke, ktorú nebolela hlava.
– Na manželku nemyslíš?
– Ale myslím, jej zanechám Paralen.
Otec radí synovi:
– Pri sexe musíš byť veľmi opatrný, aby si nedostal nejakú pliagu.
– Neskoro, už som dostal svoju manželku.
Manžel ukladá vo vlaku veľký kufor manželke nad hlavu.
– Drahý, mám strach, že mi ten kufor spadne na hlavu.
– Neboj sa, nie je v ňom nič, čo by sa mohlo rozbiť.

Europarlament / Europoslanci /

Voľby do europarlamentu by vyhrali progresívci pred Smerom a Hlasom, ukázal prieskum

20.05.2024 20:13

Pätnásť mandátov by si rozdelilo sedem strán.

Assange

Assange sa môže odvolať proti vydaniu do USA, rozhodol súd

20.05.2024 19:37

Ak by sudcovia rozhodli v prospech vydania, Assangeove právne možnosti v Británii by sa vyčerpali.

biely prášok, hasiči, antrax

V Revúcej evakuovali budovu pošty pre nájdenú obálku s bielym práškom. Mala byť adresovaná Dankovi

20.05.2024 19:11

Na miesto prišli hasiči, polícia aj experti z Kontrolného chemického laboratória.

vláda, ministri, bezpečnostná rada

Vláda musí naďalej plniť svoj program, zhodla sa koaličná rada

20.05.2024 18:29, aktualizované: 19:22

Vláda musí naďalej plniť svoje programové vyhlásenie v tempe, ktoré nastavil premiér Fico, oznámil Smer.