Založ si blog

Fuj! – kreslený vtip

Vraví veliteľ:
– Vojaci, bojovú úlohu musíme splniť aj keby sme mali bojovať dvadsaťpäť hodín denne!
– Pán veliteľ, deň má dvadsaťštyri hodín.
– Výborný postreh, preto budeme vstávať o hodinu skôr!
Pýta sa veliteľ:
– Vojak, čo sa vám stalo?
– Pán veliteľ, mám týfus.
– To poznám, na to sa umiera alebo sa z človeka stane magor.
– Ja sa veľmi bojím.
– Nebojte sa, v podstate to nič nie je, ja sám som to prekonal.
Rozčuľuje sa veliteľ:
– Prečo ten vojak vzadu nepochoduje?
– Pán veliteľ, to je hydrant.
– Mňa nezaujíma, ako sa volá, ja sa pýtam, prečo nepochoduje!
Vraví veliteľ:
– Páni dôstojníci, zahráme si hru v rámci odbornej prípravy.
– Áno, pán veliteľ!
– Dobre, ja odistím granát, budete si ho hádzať a ten, komu vybuchne v ruke, vypadáva z hry.

Europarlament / Europoslanci /

Eurovoľby by vyhrali progresívci pred Smerom a Hlasom, ukázal prieskum

20.05.2024 20:13

Pätnásť mandátov by si rozdelilo sedem strán.

Assange

Assange sa môže odvolať proti vydaniu do USA, rozhodol súd

20.05.2024 19:37

Ak by sudcovia rozhodli v prospech vydania, Assangeove právne možnosti v Británii by sa vyčerpali.

biely prášok, hasiči, antrax

V Revúcej evakuovali budovu pošty pre nájdenú obálku s bielym práškom. Mala byť adresovaná Dankovi

20.05.2024 19:11

Na miesto prišli hasiči, polícia aj experti z Kontrolného chemického laboratória.

vláda, ministri, bezpečnostná rada

Vláda musí naďalej plniť svoj program, zhodla sa koaličná rada

20.05.2024 18:29, aktualizované: 19:22

Vláda musí naďalej plniť svoje programové vyhlásenie v tempe, ktoré nastavil premiér Fico, oznámil Smer.