Založ si blog

Diplomacia – kreslený vtip

Vraví hosť čašníkovi:
– Tento guláš nie je taký dobrý, ako ten, čo som tu jedol minulý týždeň.
– Nemožné, veď je to ten istý.
Pýta sa čašník hosťa:
– Ako vám chutil náš rezeň?
– Z hľadiska mojej profesie, môžem povedať, že to bol prvotriedny materiál.
– Pán je mäsiar?
– Nie, obuvník.
Pýta sa zamestnanec riaditeľa:
– Vy tvrdite, že mi za moju prácu plat nezvýšite?
– Áno,
– No, dobre. A nemohli by ste mi ho dávať aspoň častejšie?
Riaditeľovi sa veľmi páči nová sekretárka, tak ju pozve na kávičku, druhý deň na večeru a tretí deň strávia na chate. Na štvrtý deň sekretárka nepríde do práce. Keď sa konečne objaví, ihneď sa jej pýta:
– Prečo si myslíš, že keď sme spolu niečo mali, môžeš chodiť do práce kedy sa ti zachce?
– Poradil mi to môj právnik.

Maďarsko Dunaj čln

Po nezvestných po zrážke lodí na Dunaji pátra 95 ľudí s 25 plavidlami

21.05.2024 21:07

Tragická zrážka motorového člna s loďou si v sobotu vyžiadala najmenej dve obete.

SR NRSR 12. schôdza zasadnutie BAX

Upokojiť atmosféru a neeskalovať! Aká je cesta k zmiereniu po atentáte?

21.05.2024 19:00

Zhodne odsudzujeme tých, ktorí cez atentát mobilizujú proti druhému táboru, či tých, ktorí ho ticho schvaľujú. Nájdeme (ďalšie) riešenia? Zapojte sa do pokračovania diskusie!

NRSR, parlament, poslanci

Poslanci schválili rozsiahle zmeny v zákone o Fonde na podporu umenia

21.05.2024 18:22

O poskytnutí peňazí z Fondu na podporu umenia bude po novom rozhodovať rada fondu.

medveď

Pre výskyt medveďa sa bude po novom vyhlasovať mimoriadna situácia. Parlament schválil aj riešenia na jeho elimináciu

21.05.2024 18:03

Poslanci Národnej rady prijali zrýchlene novelizáciu zákona o ochrane prírody a krajiny, ako aj o novelu zákona o civilnej ochrane obyvateľstva.