Založ si blog

Voličská základňa – kreslený vtip (Rusínsky)

Pýtajú sa storočného jubilanta:
– Dedo, čo budete robiť, keď po voľbách nastane ten blahobyt?
– No, čo by som robil? Prežil som vojnu, prežil som biedu, takže v zdraví prežijem aj ten blahobyt.
Chodí babka po cintoríne, nevie nájsť hrob, teda sa pýta hrobára a podáva mu lístok s číslom hrobu:
– Prosím ťa chlapče, nevieš, kde je hrob s týmto číslom?
– Ježiš Mária babka, to neviem, ale načo vyliezate von, keď potom neviete trafiť späť?
Pýta sa manželka:
– Povedal si šéfovi, že máš malý plat a dvaja z neho nevieme vyžiť?
– Áno, povedal.
– No a?
– Šéf povedal, že sa mám rozviesť.
Rozprávajú sa babky:
– Čo robí tvoja vnučka v meste?
– V nejakej obuvníckej firme.
– Dobre, že sa uchytila tak skoro.
– Tiež som spokojná, pretože mi minule písala, že robia s kamoškou šľapky.

Rusko Mišustin

Putin potvrdil zloženie novej vlády, ktorá bude mať desať vicepremiérov

11.05.2024 17:26

Na jej čele zostane Michail Mišustin.

Poland Auschwitz Anniversary

Odhalili bustu roľníkovi z Kysúc, ktorý prispel k tomu, aby sa svet dozvedel o nacistickom vraždení Židov v Auschwitzi

11.05.2024 17:00

Ondrej Čanecký sa zachoval statočne. Pomohol dvom väzňom na úteku, ktorí chceli podať svedectvo o hrôzach v hitlerovskom tábore smrti.

Afganistan Baglán záplavy

Záplavy na severe Afganistanu si vyžiadali stovky obetí

11.05.2024 16:25

Afganistan patrí ku krajinám najhoršie postihnutým dôsledkami klimatických zmien a je zároveň najmenej schopný na takéto udalosti reagovať.

Výbor obrana bezpečnosť, migaľ, gašpar, grendel

Pri bombových hrozbách mohlo ísť podľa Gašpara aj Grendela o testovanie

11.05.2024 15:18

Politici sa vyjadrili aj k odvolávaniu ministeriek zdravotníctva a kultúry.