Založ si blog

Polenári – kreslený vtip (Rusínsky)

Rozprávajú sa susedia:
– Poď so mnou do lesa, pomôžeš mi narúbať drevo.
– Nemôžem, nemám sekeru.
– Tak dobre, ideme do krčmy.
– Nemôžem, tam mám sekeru.
*
Rozprávajú sa priateľky:
– Zistila som, že ma manžel podvádza.
– Tá sviňa!
– Kradne mi zo skrine kondómy.
– Tá sviňa!
– Ale ja som ich všetky poprepichovala.
– Ty sviňa!
*
Pýta sa syn:
– Ocko, ty si kedy chodil do školy?
– Pred tridsiatimi rokmi. Prečo sa pýtaš?
– Učiteľka mi povedala, že takéto debila neučila už tridsať rokov.
*
Párik sa vyberie na výlet. Na peknej čistinke vraví chlapec:
– Tu si urobíme piknik. Súhlasíš?
– Áno, ale najprv by som sa rada najedla.

Zuzana Dolinková

Poslanci začali mimoriadnu schôdzu, opozícia chce odvolať Dolinkovú

09.05.2024 18:09, aktualizované: 19:05

Ministerka podľa opozície nerieši problémy zdravotníctva.

Budova Gymnázia Andreja Sládkoviča v Banskej Bystrici

Kedy sa to skončí? Pre bombovú hrozbu evakuovali ďalšie školy

09.05.2024 16:09

Na dvoch stredných školách muselo byť vo štvrtok prerušené vyučovanie. Dôvodom boli výhražné emaily.

šimkovičová, michelko

Hlas a SNS zhodu nenašli. Hlasovanie o osude FPU je neisté, opozícia hovorí o zoštátnení kultúry

09.05.2024 16:00, aktualizované: 17:29

Zatiaľ nie je jasné, či sa o návrhu o FPU stihne hlasovať už dnes.

Okudzhava 1999 2r

Storočný Okudžava. Čo odkazuje dnešku ruský bard vyše štvrťstoročia po smrti?

09.05.2024 16:00

Bulat Okudžava by mal dnes sto rokov. V rozhovore, ktorý poskytol Pravde necelý rok pred smrťou, vyslovil dodnes aktuálne myšlienky o Rusku.