Založ si blog

Neviditeľní voliči – kreslený vtip (Rusínsky)

Večer sa pýta žena:
– Chlievik si zavrel?
– Zavrel.
– Aj bránku si zavrel?
– Zavrel.
– A sliepky si zavrel?
– Všetko je už zavreté okrem tvojej papule.
*
Mladík zvoní pri dverách:
– Miláčik, otvor, to som ja.
– Nemôžem, som úplne nahá.
– Ale ja som tu sám.
– Ty áno, ale ja nie.
*
Manželka sa miluje s milencom, keď zrazu zvoní telefón:
– Dobre, drahý, tak si to užite.
– Kto to bol?
– Môj manžel, povedal, že hrá s tebou tenis.
*
Vraví policajt manželke:
– Drahá, lekár mi predpísal nejaké prášky na hlavu.
– A pomáhajú?
– Zatiaľ neviem, pretože vždy, keď sa predkloním, tak mi spadnú na zem.

Izrael Palestína Gaza Rafah Evakuácia

Izrael vyzval na ďalšie evakuácie na východe Rafahu, aj na severe Pásma Gazy

11.05.2024 12:23

Podľa odhadov izraelskej armády už oblasť Rafahu opustilo 300 000 Palestínčanov.

polárna žiara, aurora borealis

Nebeské divadlo tancujúceho svetla. Polárnu žiaru videli ľudia aj nad Slovenskom. Zopakuje sa v noci?

11.05.2024 12:00

Slovákom sa naskytol v noci zriedkavý pohľad na polárnu žiaru.

Záchranka / Sanitka / Ambulacia /

Zábava sa skončila tragédiou. V Bratislave sa viacero ľudí zrejme otrávilo drogami, jeden muž neprežil

11.05.2024 10:57

Záchranári prijali v noci viacero volaní zo spoločenskej akcie vo Vlčom hrdle, pri ktorých bolo podozrenie na intoxikáciu drogami.

nehoda autobusu, rakúsko

Vážna nehoda slovenského autobusu v Rakúsku: Zranilo sa desať ľudí, traja ťažko

11.05.2024 10:39

Vodič vo vysokej rýchlosti narazil do betónovej zábrany oddeľujúcej jazdné pruhy v úseku, kde sa uskutočňujú práce na ceste.