Založ si blog

Zahraničný inštruktor – kreslený vtip (Rusínsky)

Malý chlapec vedie somárika okolo kasární. Vojaci si z neho uťahujú:
– Chlapče, prečo vedieš bračeka na povrázku?
– Bojím sa, že sa prihlási do armády.
*
V službe zahynie vojak. Veliteľ má povinnosť oznámiť to jeho manželke:
– Tu býva vdova po vojakovi z mojej roty?
– Môj manžel je vojak, ale vdova nie som!
– O čo sa stavíme?
*
Pýta sa veliteľ:
– Vojak, keby ste stretli generála a v každej ruke by ste mali batožinu, ako by ste sa zachovali?
– Keby som sa nemal kde schovať, tak by som sa tváril, že tam nie som.
*
Ráno pri nástupe sa pýta veliteľ:
– Vojak, holili ste sa?
– Áno, pán veliteľ!
– Tak si nabudúce staňte bližšie k britve!

Čína, Peking, Si Ťin-pching, Vladimir Putin

Vytvoríme svetovú spravodlivosť, vojnu treba riešiť politicky, vyhlásil čínsky líder po stretnutí s Putinom

16.05.2024 10:48

Čína dúfa, že do Európy sa čoskoro vráti mier a stabilita a bude v tomto ďalej zohrávať konštruktívnu úlohu, povedal čínsky líder.

SR Handlová vláda výjazdové rokovanie streľba Fico TNX

Nemecké médiá sa pýtajú, čo stálo za útokom na Fica: K polarizácii prispel aj on sám

16.05.2024 10:06

Verejnoprávna televízia ARD uviedla, že slovenská spoločnosť je extrémne polarizovaná.

kaliňák, fico, lapuníková, atentát

Stav premiéra Fica je stabilizovaný, ale stále vážny, povedal Kaliňák. Strelca obvinili z úkladnej vraždy

16.05.2024 08:21, aktualizované: 10:57

Postrelený premiér ešte v stredu podstúpil operáciu.

Handlová, atentátnik, streľba, Fico

Parlament zmĺkol, zakázali návštevy. Paralyzovaný môže byť až do júna, pripustil Žiga. Fica označil za kamaráta

16.05.2024 08:00

Žiga si vie predstaviť, že sa body programu z aktuálnej schôdze presunú na jún.