Založ si blog

Principiálny dôvod – kreslený vtip (Rusínsky)

Rozprávajú sa gazdovia:
– Moja krava mi robí starosti. Už tri týždne preťahuje otelenie. Poraď, čo mám robiť?
– To je jednoduché! Keď prídeš do maštale, postav sa pred kravu, pretože keď sa postavíš za ňu, ona sa obzrie dozadu a keď ťa zbadá, myslí si, že sa už otelila.
*
Stretnú sa dvaja:
– Vieš o tom, že niektorí muži prirovnávajú ženy k sliepkam?
– Počul som o tom, ale nesúhlasím s tým.
– Prečo?
– Pretože mám doma desať sliepok a ani jednej z nich nevadí, keď idem do krčmy.
*
Muž na finančnom úrade:
– Žiadam vás o riadnu dovolenku.
– Prečo ste prišli k nám?
– A kde mám ísť, keď som skoro celý rok pracoval na vás?
*
Rozprávajú sa dve slečny:
– Ja by som sa nevedela vydať za niekoho, koho nemilujem.
– Ani za milionára?
– To by som bola riadne sprostá, keby som nemilovala milionára!

handlová, fico, atentát

NAKA obvinila osobu, ktorá sa mala vyhrážať ministrovi a poslancom cez sociálnu sieť

18.05.2024 15:10

Prokurátor sa stotožnil s podnetom polície na vzatie obvineného do väzby, rozhodne o nej súd.

andrej danko

SNS očakáva stanovisko od Smeru k účasti na stretnutí v Prezidentskom paláci

18.05.2024 12:13

SNS nepodporuje okrúhly stôl za účasti lídra hnutia Slovensko Igora Matoviča.

SR voľby24 prezident kandidáti debata 1. kolo BAX

Matovič v kontexte atentátu na premiéra vyzýva ministra Šutaja Eštoka na odstúpenie

18.05.2024 11:44

Šutaj Eštok by mal podľa Matoviča „vytiahnuť hlavu z piesku", prijať za to zodpovednosť a odstúpiť aj z úcty k samotnému Ficovi.