Založ si blog

Bod zlomu – kreslený vtip

Vraví sused:
– Keď som bol malý, tak som sa veľmi bál tmy.
– Už sa nebojíte?
– Už nie, ale pri myšlienke na účet za elektrinu, sa bojím svetla.
*
Stretnú sa priateľky:
– Ja nie som veľmi poverčivá, ale kartám verím.
– Áno?
– Áno, hlavne manželovej kreditnej.
*
Návštevník sa po odchode vráti späť do bytu:
– Nezabudol som si u vás plnú peňaženku?
– Zabudol, ďakujeme.
*
Vraví kolega:
– Odkedy som sa zoznámil s novými cenami energií, udržiavam viac spoločenských kontaktov.
– Ako to robíš?
– Viac sa zoznamujem s miestnymi bezdomovcami.
*
Stretnú sa dvaja:
– Robím finančného poradcu.
– To je čo?
– Radím ľuďom ako zbohatnúť.
– Prečo potom žiješ len na pôžičkách?
– Pretože mne nemá kto poradiť.

handlová, fico, atentát

NAKA obvinila osobu, ktorá sa mala vyhrážať ministrovi a poslancom cez sociálnu sieť

18.05.2024 15:10

Prokurátor sa stotožnil s podnetom polície na vzatie obvineného do väzby, rozhodne o nej súd.

andrej danko

SNS očakáva stanovisko od Smeru k účasti na stretnutí v Prezidentskom paláci

18.05.2024 12:13

SNS nepodporuje okrúhly stôl za účasti lídra hnutia Slovensko Igora Matoviča.

SR voľby24 prezident kandidáti debata 1. kolo BAX

Matovič v kontexte atentátu na premiéra vyzýva ministra Šutaja Eštoka na odstúpenie

18.05.2024 11:44

Šutaj Eštok by mal podľa Matoviča „vytiahnuť hlavu z piesku", prijať za to zodpovednosť a odstúpiť aj z úcty k samotnému Ficovi.