Založ si blog

Docent Chocholoušek – kreslený vtip

U psychiatra:
– Pán doktor, moja žena si myslí, že jej chcem ukradnúť šaty.
– Ako ste na to prišli?
– Vždy, keď prídem domov a nájdem nejakého chlapa v skrini, ona tvrdí, že jej tam stráži šaty.
*
Rozprávajú sa dvaja:
– Veľmi ma trápi, že sa v noci pocikávam.
– Bol si u lekára?
– Bol, dal mi tabletky, ale nepomohlo to.
– Tak choď k psychiatrovi.
Po týždni sa stretnú.
– Keď si bol u psychiatra a už sa nepocikávaš, nie?
– Pocikávam, ale už ma to netrápi.
*
Vraví muž u psychológa:
– Pán doktor, so ženou sa stále viac odcudzujeme.
– Ako vám môžem pomôcť?
– Tak, že by ste ten proces urýchlil.
*
Vraví muž psychológovi:
– Pán doktor, mám problém s manželkou. Každú noc chodí do baru a potom sa vyspí s každým chlapom, ktorý má záujem.
– Pozriem sa na to, ale najprv mi povedzte, kde je ten bar.

 

 

 

 

 

 

India, hory, Himaláje, Dharmsala

Telá americkej horolezkyne a jej nepálskeho sprievodcu zniesli zo Šiša Pangmy

19.05.2024 06:12

Tím horolezcov zniesol telá americkej horolezkyne a jej nepálskeho sprievodcu, ktorí vlani zahynuli v lavíne na hore Šiša Pangma v Tibete.

ŠTS, Kaliňák

Prísne opatrenia a sľub atentátnika. Súd ho poslal do väzby: Fica čakajú kľúčové hodiny, politici sa hádajú

19.05.2024 06:00

Premiér je pri vedomí a Kaliňák od neho dostal inštrukcie, vláda funguje ďalej. Atentátnika poslal súd do väzby, no rozhodnutie nie je právoplatné.

Ukrajina, Anulia

Bol taký hladný, že žul ešte živú krysu, a Rusi ho bili. Ukrajinský vojak opísal peklo v zajatí

19.05.2024 06:00

Ukrajinský vojak Oleksij Anulia strávil v ruskom väzení takmer 10 mesiacov a bolo to ako stupňujúce sa peklo na zemi.

Benjamin Netanjahu / Benny Ganc /

Ganc dal Netanjahuovi ultimátum, požaduje do 8. júna plán pre Gazu

18.05.2024 22:05

Premiér jeho návrhy označil za eufemizmy, ktoré predznamenávajú porážku Izraela.