Založ si blog

Pexeso – kreslený vtip

Manželka sa vráti domov:
– Drahý, nevieš si ani predstaviť, aký pekný darček som ti kúpila k meninám.
– Hneď sa naň idem pozrieť.
– Chvíľku počkaj, kým si ho oblečiem.
*
Na policajnej stanici:
– Pani, vy tvrdíte, že sa vám stratil manžel?
– Áno, stratil.
– Ako k tomu došlo?
– No, vyšli sme z obchodu a upozornila som ho bez nejakého postranného úmyslu, že tá pani oproti je veľmi pekne oblečená.
– A čo bolo ďalej?
– No, nič! Už som ho viac nevidela.
*
Rozprávajú sa kolegovia:
– Vieš mi prezradiť, kedy si bol naposledy s nejakou ženou?
– Mám do toho počtu zaradiť aj manželku?
*
Vraví farmár veterinárovi:
– Neviem, prečo bolo toľko kriku a strachu z choroby šialených kráv.
– Je to veľmi nebezpečná choroba aj pre človeka.
– Neverím, pretože ja už s jednou žijem tridsaťdva rokov a som ešte stále tu.

oblička, prasa

Zomrel prvý príjemca geneticky upravenej prasacej obličky

12.05.2024 07:25

Takmer dva mesiace po transplantácii zomrel v Spojených štátoch prvý príjemca geneticky upravenej prasacej obličky.

vojna na Ukrajine, Vovčansk

ONLINE: Petr Pavel: Rusko chce obnoviť imperiálnu veľkosť ZSSR, ohrozuje naše hodnoty. Bude nám škodiť

12.05.2024 06:55, aktualizované: 07:00

Musíme sa pripraviť na to, že Rusko nebude mierovým partnerom, uviedol český prezident Petr Pavel.

gaza

USA ponúkajú Izraelu 'cennú podporu', ak obmedzí vojenské operácie v Rafahu

12.05.2024 06:18

Izrael by sa podľa USA mal uchýliť skôr k obmedzeným operáciám, cieliť na lídrov Hamasu a ich likvidáciou dospieť k víťazstvu.

Andrea Kosecová, kováčka

Fascinuje ju oheň, špina a pot. Čierna od sadzí som najšťastnejšia na svete, hovorí mladá kováčka

12.05.2024 06:00

Nebojí sa práce, ktorá je vhodná skôr pre tvrdých chlapov. Umelecká kováčka Andrea Kosecová (30) je najšťastnejšia, keď ufúľaná môže tvoriť v rodinnej dielni. Dúfa, že jej diela budú tešiť ľudí aj o stovky rokov potom, ako tu už nebude.