Založ si blog

Koruna – kreslený vtip

Žena vyčíta mužovi:
– Keby si bol poriadny chlap, tak by si spravil niečo, aby som sa nebála znásilnenia, keď idem potme cez les domov.
– Taká tma nie je nikdy.
*
Rozprávajú sa chlapi pri pive:
– Nevidel si môjho suseda?
– Leží v nemocnici s rozbitou hlavou?
– Vážne? Včera som ho videl v parku s tvojou susedkou.
– Veď prave! Aj jeho žena ho videla.
*
Muž u šéfa:
– Pán vedúci, ak mi od budúceho týždňa nezvýšite plat, žena ma opustí.
– Je mi to veľmi ľúto, ale predpisy mi to nedovolia.
– Ďakujem, pán vedúci, na vás sa dá vždy spoľahnúť.
*
Večer vraví žena mužovi:
– Keby som ti utiekla s iným chlapom, bolo by to ľúto?
– Prečo by mi malo byť ľúto cudzieho chlapa?

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Na Orave našli mŕtve telo s bodnou ranou, nevylúčili cudzie zavinenie

10.05.2024 18:21

Prípadom sa zaoberajú žilinskí kriminalisti.

Steve Bannon

Trumpov exporadca Bannon neuspel s odvolaním v kauze pohŕdania Kongresom

10.05.2024 16:44

Teraz mu hrozí, že si trest bude musieť odpykať.

Zbraň, pištoľ, náboj, vražda, výstrel

Počas vyučovania na spolužiakov a učiteľa vytiahol atrapu pištole, voči 17-ročnému mladíkovi zakročila polícia

10.05.2024 16:18

Policajti v Trnave predpoludním zasahovali proti 17-ročnému študentovi jednej zo stredných škôl.

Branislav Zurian, Matúš Šutaj Eštok,

V Česku je na sankčnom zozname, ušiel na Slovensko. PS žiada vnútro konať v prípade proruského špióna

10.05.2024 14:49

Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok vraj žiadne ohrozenie nevidí a konať nebude.