Založ si blog

Protesty – kreslený vtip

Sťažuje sa hosť v reštaurácii:
– Pán hlavný, v polievke mi pláva mŕtva mucha!
– Ale, prosím vás, ako môže plávať, keď je mŕtva?
*
Úvaha suseda:
– Ak je moja žena zdravá, tak sú zdraví všetci chlapi v meste, ak sú zdraví všetci chlapi v meste, tak sú zdravé aj všetky ženy v meste, no a ak sú zdravé všetky ženy v meste, tak som zdravý aj ja.
*
Pýta sa predavačka zákazníčky, ktorá si dlho prezerá tovar:
– Môžem vám nejako poradiť?
– Isteže! Potrebujem darček pre svojho najnovšieho priateľa, ktorý je milionár.
– V tom prípade ho určite poteší táto obálka.
– Myslíte?
– Som si istá! Je v nej moje telefónne číslo.
*
V reštaurácii:
– Pán hlavný, zabudol som okuliare, môžete sa pozrieť, čo pláva v tej polievke?
– Nič tam nevidím.
– Ale podľa jedálneho lístka tam máju byť rezance.

vojna na Ukrajine, drony

ONLINE: Vytvoria štáty NATO protidronový dáždnik nad Ukrajinou? Navrhujú to nemeckí poslanci

13.05.2024 06:25, aktualizované: 07:49

Niektorí nemeckí poslanci sú za zostreľovanie ruských dronov nad západnou Ukrajinou raketami, ktoré by štartovali zo susedných členských štátov NATO.

hasiči Trenčín auto požiar

Pri požiari budovy bývalej telocvične v Šahách sa zranili traja hasiči

13.05.2024 06:10

V nedeľu večer zasadol mestský krízový štáb, informovala radnica.

Macron, Zelenskyj

Macron vysvetlil, či sa Francúzsko chystá do vojny s Ruskom

13.05.2024 06:00

Už niekoľko týždňov je Francúzsko v centre debaty, či by Západ mohol vojakmi pomôcť Ukrajine v jej boji proti ruskej agresii.

eurovoľby, ódor, kaliňák, sulík, danko, taraba

Posledná volebná bitka. Koaliční kandidáti Brusel osočujú, no chcú niekoľkotisícové platy z EÚ: Smer a PS čaká finálny boj

13.05.2024 06:00

V eurovoľbách je hlas ľudu o niečo silnejší. Obháji PS triumf spred piatich rokov alebo zavŕši Smer do tretice mobilizáciu voličov?