Založ si blog

Hovorkyňa – kreslený vtip

V súdnej sieni:
– Obžalovaný, ako ste zabili svoju ženu?
– Normálne, kladivom.
Z publika sa ozve:
– Klame!
Sudca:
– Prosím občana, aby nerozhodoval za súd!
– Ja nerozhodujem, ale minulý týždeň som od neho chcel dvakrát požičať kladivo a on tvrdil, že žiadne nemá.
*
Pani riadi auto v hustej hmle, pre istotu sleduje zadné svetlá auta pred sebou. Auto pred ňou zrazu prudko zabrzdí a pani do neho narazí. Celá rozčúlená kričí:
– To musíte tak prudko brzdiť?
– Musím, pretože som už zašiel do svojej garáže.
*
Pýta sa žena dcéry:
– Tak mi povedz, aký je ten tvoj najnovší nápadník.
– Mami, on je fantastický! Poznáme sa len dva týždne a ja som už v treťom mesiaci!
*
Medzi chlapmi:
– Hádajte, čo mám vo vrecku. Začína to na písmeno P.
– Peniaze?
– Nie, pollitrovku!
– Tak hádajte, čo mám v druhom vrecku. Začína to na písmeno E.
– Vzdávame sa.
– Ešte jednu!

Aktuálna informácia, horúca novinka, práve sa stalo, PRAVDA, mimoriadna správa, mimoriadne1, mim1

Vo Veľkom Mederi sa zrazil kamión s vlakom, hlásia troch zranených

13.05.2024 17:38

Na miesto vyslali záchranársky vrtuľník a tri pozemné ambulancie.

klíma, emisie, diaľnica, CO2

Krajiny EÚ schválili nariadenie na zníženie emisií CO2 z ťažkých vozidiel

13.05.2024 17:25

Väčšina z nich predávaných v EÚ bude musieť byť od roku 2040 bez emisií. Slovensko hlasovalo proti prijatiu tohto právneho predpisu.

ministerstvo obrany, mo sr,

Nestihli ani dokončiť rozbehnuté projekty. Rezort obrany zrušil analytické oddelenie, tvrdí, že chce zefektívňovať a šetriť

13.05.2024 17:00

Mali priniesť novú éru v štátnej správe, napokon nečakane skončili. Ministerstvo pod vedením Roberta Kaliňáka (Smer) zrušilo útvar, ktorý sa venoval obranným analýzam.

biden, trump

Trump má nad Bidenom navrch v piatich zo šiestich kľúčových štátov, uvádza nový prieskum

13.05.2024 16:55

Podľa denníka NYT Biden stráca podporu medzi mladými voličmi a etnickými menšinami pre nespokojnosť s ekonomickou situáciou a vojnou v Pásme Gazy.