Založ si blog

Veríme mu! – kreslený vtip

Skupinka občanov vykrikuje pred úradom práce:
– My chceme prácu! My chceme prácu!
Po čase vyjde úradníčka a jednému z nich vraví:
– Vy poďte so mnou, máme pre vás prácu.
– A prečo práve ja?
*
Hovorí vedúci pracovníkovi:
– Veľmi ma mrzí, že ste dali výpoveď.
– To naozaj?
– Áno. Tak som sa tešil, že vás jedného dňa vyhodím.
*
Vedúci príde medzi pracovníčky dielne:
– Tak, ženy, vedenie sa rozhodlo, že za vašu prácu pre vás usporiada piknik.
– Pán vedúci, čo je to ten piknik?
– To bohužiaľ neviem, ale doporučujem vám, aby ste sa predtým poriadne osprchovali.
*
Stretnú sa dvaja:
– Prečo si dal výpoveď v tej továrni na výrobu výbušnín?
– Boli tam samí lakomci. Predstav si, že keď som tam spôsobil posledný výbuch, tak mi nezarátali do výplaty čas, ktorý som strávil vo vzduchu. 

Izrael Palestína Gaza Rafah Evakuácia

Izrael vyzval na ďalšie evakuácie na východe Rafahu, aj na severe Pásma Gazy

11.05.2024 12:23

Podľa odhadov izraelskej armády už oblasť Rafahu opustilo 300 000 Palestínčanov.

polárna žiara, aurora borealis

Nebeské divadlo tancujúceho svetla. Polárnu žiaru videli ľudia aj nad Slovenskom. Zopakuje sa v noci?

11.05.2024 12:00

Slovákom sa naskytol v noci zriedkavý pohľad na polárnu žiaru.

Záchranka / Sanitka / Ambulacia /

Zábava sa skončila tragédiou. V Bratislave sa viacero ľudí zrejme otrávilo drogami, jeden muž neprežil

11.05.2024 10:57

Záchranári prijali v noci viacero volaní zo spoločenskej akcie vo Vlčom hrdle, pri ktorých bolo podozrenie na intoxikáciu drogami.

nehoda autobusu, rakúsko

Vážna nehoda slovenského autobusu v Rakúsku: Zranilo sa desať ľudí, traja ťažko

11.05.2024 10:39

Vodič vo vysokej rýchlosti narazil do betónovej zábrany oddeľujúcej jazdné pruhy v úseku, kde sa uskutočňujú práce na ceste.