Celoplošné vraždenie – kreslený vtip

Pýta sa manžel:
– Drahá, čo ti mám dať k zajtrajším narodeninám?
– Keď ja ti neviem, drahý.
– Dobre, tak ti dám rok na rozmyslenie.
*
Stretnú sa dve seniorky:
– Kde sa tak ponáhľaš?
– Idem do kníhkupectva.
– Akú knihu chceš kúpiť?
– Kúpiť žiadnu, ale jednu tam mám rozčítanú.
*
Starček číta knihu, z času na čas zhasne svetlo a opäť zasvieti. Babka sa rozčúli:
– Starký, to čo robíš?
– Nevidíš, že čítam a prevracať stránky môžem aj potme, nie?
*
Stretnú sa známi:
– Čo si dnes taký mrzutý?
– Ale, kúpil som dva žreby a na jeden som vyhral stotisíc eúr.
– A ty sa z tej výhry vôbec netešíš?
– Ako sa môžem tešiť, keď ten druhý som kupoval úplne zbytočne?

francúzsko, záplavy

Francúzsko postihli silné záplavy, v Paríži zabil muža padajúci strom

18.10.2024 08:30

Silný dážď zapríčinil v niektorých častiach Francúzska záplavy, evakuácie a viedol k uzavretiu diaľnic a železničných tratí.

Očkovanie / Očkovanie bez registrácie / Vakcína /

Očkovanie ako za čias pandémie? Na podanie vakcíny proti COVID-19 sa čaká aj niekoľko týždňov

18.10.2024 08:00

Covid je na vzostupe, no dostať sa k očkovaniu je dosť náročné

Libanon Hizballáh Izrael útoky Bejrút

Hizballáh oznámil novú eskalačnú fázu vo vojne proti Izraelu

18.10.2024 07:15

Libanonské hnutie zároveň vyhlásilo, že po prvý raz proti izraelským vojakom nasadilo presne navádzané strely.

Zelenskyj, Meloniová, Michel

ONLINE: Kyjev odmieta, že chce jadrovú bombu. Hovorí o nejadrovom odstrašujúcom strategickom balíku

18.10.2024 06:40, aktualizované: 07:58

Nejadrový odstrašujúci strategický balík, ktorý by chcela mať Ukrajina na svojom území, môže zahŕňať rakety schopné strieľať až za Ural.