Založ si blog

Drony- kreslený vtip

Žena nervózne niečo hľadá v byte, napokon sa pýta manžela:
– Drahý, včera som si kúpila knihu „Ako sa dožiť stovky“, nevieš, kde je?
– Tak to viem úplne presne, vyhodil som ju.
– Preboha, prečo?
– Lebo ju začala čítať tvoja matka.
*
Chlapík začal chodiť do večernej školy, tak sa chce ukázať:
– Sused, vieš ty, kto to bol Einstein?
– To neviem.
– Bodaj by si vedel, keď nechodíš do večernej školy.
– A ty vieš, kto je Fero?
– To neviem.
– Bodaj by si vedel, keď on chodí za tvojou ženou len vtedy, keď si vo večernej škole.
*
Syn príde zo školy a vraví otcovi:
– Dostal som päťku z matematiky.
– Ako to?
– Učiteľka sa ma pýtala, koľko je dvakrát tri, tak som povedal, že šesť.
– Správne!
– Potom sa pýtala, koľko je trikrát dva.
– Aký je v tom rozdiel?
– To isté som sa opýtal aj ja.
*
Hovorí manželka:
– Miláčik, chcela by som ísť do Paríža.
– Načo?
– Potrebujem si kúpiť topánky, kabelku, klobúk a kabát.
– Však to všetko sa dá kúpiť aj tu.
– Ďakujem, len to som chcela počuť.

vojna na Ukrajine, MI-8, Charkov

ONLINE: USA nemienia poslať vojenských inštruktorov na Ukrajinu

21.05.2024 06:00

Spojené štáty mali až do začiatku ruskej invázie vo februári 2022 na Ukrajine až 150 vojenských inštruktorov.

France Prison Break

Macron vzdá hold zabitým strážcom, podarí sa dolapiť najhľadanejšieho Francúza?

21.05.2024 06:00

Vo Francúzsku nasadili až 350 kriminalistov do pátrania po recidivistovi, ktorého pri krvavej prestrelke vyslobodila skupina maskovaných mužov.

radičová, ódor, heger

Bývalí premiéri pre Pravdu: Strelec pred domom, žiletka, nábojnica i vyhrážky smrťou. Agresivitu treba odstrániť

21.05.2024 06:00

Kým doteraz to ostalo len pri vyhrážkach či nábojniciach v obálke, stredajší atentát zmení Slovensko navždy.

planéta, Zem, zemeguľa, reliéf, vesmír, Čukotka, Aljaška, Beringov prieliv, 3D, NASA

USA podozrievajú Rusko, že do vesmíru vyslalo 'zabijácku' družicu

21.05.2024 05:50

Spojené štáty uviedli, že Rusko minulý týždeň vypustilo do vesmíru družicu, čo by mohlo byť súčasťou umiestňovania zbraní vo vesmíre.