Založ si blog

Zmluva – kreslený vtip

Po skončení divadelného predstavenia blondínka nasadne do auta a odchádza domov. Na pol ceste sa otočí a ide naspäť. Vrátnik vraví:
– Slečna, predstavenie sa už skončilo.
– Ja viem, ale prehľadala som kabelku a nenašla som kľúče od auta, asi som ich zabudla u vás.
*
Blondínka ide taxíkom. Pred domom vodič vraví:
– Tak, slečna, je to za desať eúr.
– Toľko? Ale ja mám len osem.
– Tak, čo navrhujete?
– Za dve eurá nacúvajte dozadu, ja si to domov dôjdem peši.
*
Rozprávajú sa blondínky:
– Dnes mám štastný deň.
– Už sa to prejavilo?
– Zatiaľ nie, ale v kníhkupectve som objavila knihu ako sa zbaviť päťdesiat percent problémov, tak som si kúpila hneď dve.
*
Blondínka v očnej ambulancii:
– Pán doktor, vôbec nevidím do skrine.
Po vyšetrení lekár konštatuje, že má zrak úplne v poriadku.
– Teraz už do skrine budem vidieť?
– Určite, ale najprv na nej musíte otvoriť dvierka.

Výbor obrana bezpečnosť, migaľ, gašpar, grendel

Pri bombových hrozbách mohlo ísť podľa Gašpara aj Grendela o testovanie

11.05.2024 15:18

Politici sa vyjadrili aj k odvolávaniu ministeriek zdravotníctva a kultúry.

medveď, laba

Pri Očovej odstránili problémovú medvedicu, bol pri tom aj Huliak

11.05.2024 14:28

Ide už o druhú elimináciu medveďa v katastrálnom území obce Očová.

Izrael Palestína Gaza Rafah Evakuácia

Izrael vyzval na ďalšie evakuácie na východe Rafahu, aj na severe Pásma Gazy

11.05.2024 12:23

Podľa odhadov izraelskej armády už oblasť Rafahu opustilo 300 000 Palestínčanov.

polárna žiara, aurora borealis

Nebeské divadlo tancujúceho svetla. Polárnu žiaru videli ľudia aj nad Slovenskom. Zopakuje sa v noci?

11.05.2024 12:00

Slovákom sa naskytol v noci zriedkavý pohľad na polárnu žiaru.