Založ si blog

Múdrosráči – kreslený vtip

Rozprávajú sa susedky:
– Včera som len chvíľku telefonovala s priateľkou a zrazu som zacítila, že niekto pečie zemiaky.
– Zvláštne, pretože ja som včera varila kukuričnú kašu.
– Zistila som, že to ja som ich dala variť.
*
Pýta sa babka vnúčika:
– Ako sa má tvoj nový otecko?
– Povedal mamičke, že chce rýchlo zarobiť a potom sa usadiť.
– A podarilo sa mu to?
– Áno, už sedí.
*
Rozprávajú sa seniori:
– Zistil som, že už som skutočne veľmi starý.
– Netáraj, ako si na to prišiel?
– Tak, že keď si v reštaurácii objednám nejakú minútku, pýtajú odo mňa peniaze vopred.
*
Vraví kolega:
– Dobrá nálada vyrieši všetky problémy.
– Všetky nie.
– Máš pravdu, že všetky nie, ale nahnevá toľko ľudí, že je dobré si ju udržať.

lesný požiar

Začal sa súd v prípade požiaru v Českom Švajčiarsku, obžalovaný vinu odmieta

16.05.2024 18:29

Išlo o najrozsiahlejší lesný požiar v histórii Česka.

Robert Fico, streľba, Handlová

Iný názor na zásah Ficovej ochranky. Český expert kritizuje kritikov

16.05.2024 18:00

Podľa bývalého policajta a ochrankára je vidieť, že príslušníci Ficovej ochranky vedia, čo majú robiť.

Mimoriadne zasadnutie vlády, Matúš Šutaj Eštok

Na atentát na Fica uvalili embargo: Polícia rieši únik videa aj vyhrážky smrťou, Šutaj Eštok: Nie som prilepený k svojej stoličke

16.05.2024 17:30

Minister vnútra na otázku, či neplánuje odstúpiť uviedol, že nie je prilepený na stoličke.