Založ si blog

Voly – kreslený vtip

Rozprávajú sa seniori:
– Poznáš tú moju mladú susedku?
– Áno. Čo je s ňou?
– Udala ma, že som ju znásilnil.
– No toto!
– A ja deväťdesiat ročný som sa celý hrdý k tomu priznal.
– Vari ťa neodsúdili?
– Odsúdili, nie za znásilnenie,
ale za krivú výpoveď.
*
V noci zvoní zvonček pri dverách. Manžel vstane z postele a pýta sa:
– Kto je tam?
– To som ja, obávaný škrtič žien.
Manžel sa sa vráti do postele a vraví:
– Drahá, vstávaj, teba hľadajú.
*
Rozprávajú sa susedky:
– Počula som, že polícia chytila podvodníka, ktorý predával elixír mladosti.
– Tak mu treba podvodníkovi!
– Veru, vyšetrovaním zistili, že je to známy recidivista, ktorý už bol trestaný v rokoch 1320, 1520 a 1720.
*
Manželka mafiána sa rozčuľuje:
– Už mám toho dosť! To si vážne nevieš nájsť poctivú prácu?
– Neviem, pretože všade už majú moje odtlačky prstov.

SR Bratislava stretnutie predsedovia strany prezident BAX

Hrabko: Spory vládnych strán majú ďaleko od chaosu za bývalej koalície

28.09.2024 08:22

Verbálne spory vo vládnej koalícii nesmerujú do hĺbky a majú ďaleko k chaosu minulého volebného obdobia, hovorí publicista.

Miloš Zeman

Ľavičiar a tolerantný ateista, milovník becherovky i autor svojráznych bonmotov. Miloš Zeman oslavuje 80

28.09.2024 08:00

Je jednou z najvýraznejších postáv českej ponovembrovej politiky.

vojna na Ukrajine, Kyjev

ONLINE: Zelenskyj: Vysvetlili sme Amerike každý bod Plánu víťazstva. Verí, že ho v USA pochopili

28.09.2024 07:00, aktualizované: 09:45

"Pre Ukrajinu je dôležité, aby Amerika priamo pochopila Ukrajinu. A tak to aj je," povedal Zelenskyj po návšteve USA s Plánom víťazstva.

Kríza na Blízkom východe otriasa aj ratingom Izraela, Moody's mu ho zhoršila o dva stupne

28.09.2024 06:21

Medzinárodná ratingová agentúra Moody's zhoršila hodnotenie úverovej spoľahlivosti Izraela o dva stupne na známku Baa1.