Založ si blog

Bugatka – kreslený vtip

Pri cestnej kontrole:
– Pán vodič, ste ochotný podstúpiť test na alkohol?
– Veľmi rád! A aké druhy alkoholu budem testovať? Ja mám najradšej rum.
*
Pýta sa inštruktor v autoškole:
– Slečna, prečo vypúšťate vzduch z pneumatík?
– Pretože som sedela za volantom príliš vysoko.
*
Počas cestnej kontroly:
– Pán vodič, pili ste pred jazdou alkohol?
– Áno, vypil som štyri poldeci.
– Tak prosím, podrobte sa dychovej skúške!
– Čože? Vy mi neveríte?
*
Vodič dotlačí auto do servisu. Opravár dlho hľadá chybu a napokon vraví:
– Pane, vy v tom aute nemáte benzín!
– To viem, ale povedzte mi, prečo to auto nejde?

MTVA / Budapešť / Maďarsko / Protest /

V Budapešti protestovali za nezávislosť médií tisíce ľudí

05.10.2024 22:34

Od návratu Viktora Orbána k moci v roku 2010 mnohé nezávislé médiá v Maďarsku buď zanikli, alebo sa zmenili na provládne kanály.

Robert Fico

Fico podporil Kotlára, nie je zástancom očkovania proti covidu. Pandémiu by nemala riadiť WHO

05.10.2024 21:27

Kotlár by sa podľa Fica mal ďalej pozrieť aj na to, kto na Slovensku na pandémii najviac zarobil.

Libanon

ONLINE: Macron vyzval na zastavenie dodávok zbraní pre Izrael. USA pomôžu Libanoncom

05.10.2024 20:26, aktualizované: 20:32

Viaceré štáty vrátane Slovenska začali s evakuáciou svojich občanov z Libanonu.

HZS, pátranie, tatry, záchranár

V Tatrách zomrel slovenský turista, po nevoľnosti stratil vedomie

05.10.2024 20:08

V oblasti Sedla pod Ostrvou na turisticky značenom chodníku začal pociťovať celkovú nevoľnosť a upadol do bezvedomia.