Zmocnenec – kreslený vtip

Voltaire:
„Lekár je človek, ktorý predpisuje lieky, o ktorých vie málo, na choroby, o ktorých vie ešte menej, ľuďom, o ktorých nevie vôbec nič.“
*
Wilhelm Raabe:
„Žobráci a chorí sú na to, aby nám ukázali, že je možné uniesť osud oveľa ťažší. Aby sme videli, ako veľa sme dostali.“
*
Mníška u lekára:
– Pán doktor, mám spálené prirodzenie.
– Ako sa to stalo?
– Ja som tú sviečku zabudla sfúknuť.
*
Pýta sa lekár:
– Tak ako sa vám žije s novým načúvadlom?
– Výborne, rodina o tom ešte nevie a dvakrát som už menil testament.
*
Vraví primár:
– Sestrička, zdá sa mi, že ten pacient po včerajšej operácii vyzerá oveľa lepšie.
– To je omyl pán primár, on v noci zomrel, toto je nový pacient, len ešte nestihli na posteli vymeniť tabuľku.

sud, justicia, sudy

Milanovi Chalupkovi dočasne pozastavili výkon funkcie sudcu. Dôvodom je závažné disciplinárne previnenie

18.10.2024 10:43

Návrh na dočasné pozastavenie výkonu funkcie sudcu podala predsedníčka Súdnej rady Marcela Kosová.

fico

Fico: Ukrajinský plán víťazstva je kontroverzný. Hovorím nie Kyjevu v NATO. Myslím si, že Zelenskyj to pochopil

18.10.2024 10:18

Premiér dodal, že nepovažuje za dobrý nápad členstvo Kyjeva v Severoatlantickej aliancii.

požiar, hasiči, nemecko

Nová hasičská stanica ľahla popolom, nemala požiarny poplachový systém

18.10.2024 09:45

Podľa prvých odhadov vznikli škody za 20 až 24 miliónov eur.