Založ si blog

LGBT – kreslený vtip

Vtipy:
Hovorí dievča mame:
– Všetky dievčatá sa bláznia za milým, galantným a upraveným spolužiakom.
– To je predsa normálne.
– Nie je, pretože on už má chlapca.
Rozprávajú sa dve priateľky:
– Ako si zistila, že tvoj nápadník je homosexuál?
– Ja som sa vyzliekla, on sa vyzliekol, potom si obliekol moje šaty a zmizol.
Pýta sa malý pacient lekára:
– Mám nádej, že nebudem homosexuál, keď dedo, otec a brat homosexuáli sú?
– A je niekto z vašej rodiny na ženy?
– Áno, moja sestra.
Dcéra oznamuje mame novinu:
– Mami, budem sa vydávať.
– A koho si berieš?
– Dcéru našej susedky.
– Ale veď to je dievča!
– Prosím ťa, aké dievča? Nedávno mala tridsať rokov.

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.