Založ si blog

Povolebné čistenie – kreslený vtip

Motto:
– Vyšla z kampane čistejšia, ako do nej vošla.
Vtipy:
Kričí manžel z kuchyne:
– Miláčik, kde máme čaj?
– V kredenci v nádobe od kávy, na ktorej je nápis soľ.
Pýta sa chlapček mamičky:
– Mami, čo je to mozog?
– Daj mi pokoj s tými večnými otázkami, ja mám teraz v hlave úplne iné veci.
Hovorí manželka:
– Miláčik, som tehotná. Čo chceš, aby to bolo?
– Vtip!
Rozprávajú sa dvaja:
– Vieš, prečo si nepekná žena ťažko hľadá chlapa?
– To neviem.
– Pretože opití sa jej nepáčia a triezvym sa nepáči ona.
Hovorí žena mužovi:
– Povedz mi, že ma máš rád.
– Mám ťa rád.
– A teraz mi povedz, že ma miluješ.
– Milujem ťa.
– A ešte mi povedz niečo sám.
– Zavri konečne tie ústa!
Pýta sa muž ženy:
– Pani, máte prsia?
– Samozrejme, že mám.
– A prečo ich nenosíte?

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.