Založ si blog

Agentúra – kreslený vtip

Vtipy:
Rozprávajú sa dve priateľky:
– Môj manžel má zajtra narodeniny, poraď mi, čím by som ho príjemne prekvapila.
– Uteč mu!
Vraví blondínka zubárovi:
– To vŕtanie zubov je príšerné, asi by som radšej rodila.
– Tak sa rýchlo rozhodnite, aby som vedel nastaviť kreslo.
Stretli sa dvaja:
– Vieš, podľa čoho poznáš železného muža?
– To neviem.
– V krčme zatne sekeru a vonku hodí šabľu.
Na dovolenke pri mori sa chváli manželka:
– Ja keby som sa nevyspala s tým agentom, tak takú zľavu nikdy nemáme.
– A ja keby som ho poriadne neopil, tak sa s tebou nikdy nevyspí.
Rozprávajú sa susedky:
– Čo bude robiť váš syn, keď ukončí vysokú školu?
– Ostane v rodinnom podniku.
– A čo robíte?
– Sme nezamestnaní.

Aktuálna informácia, horúca novinka, práve sa stalo, PRAVDA, mimoriadna správa, mimoriadne1, mim1

Pri Šali došlo k tragickej nehode, čelnú zrážku áut neprežili traja ľudia

23.04.2024 15:29

Na mieste zasahujú dve pozemné ambulancie záchrannej zdravotnej služby aj posádka záchranárskeho vrtuľníka.

Ana Estradová

V konzervatívnom Peru vykonali vôbec prvú eutanáziu. Ana Estradová trpela nevyliečiteľnou chorobou

23.04.2024 15:09

Ana Estradová bola niekoľko rokov pripútaná na lôžko. Súdny spor, v ktorom jej bolo priznané právo podstúpiť eutanáziu, viedla a vyhrala za pomoci ombudsmana pre ľudské práva.

Rudolf Schuster

Rudolf Schuster získal Čestné občianstvo Košického samosprávneho kraja

23.04.2024 15:06

Ide o vôbec prvé udelenie takéhoto ocenenia v histórii kraja.

Britain Clinton

Brusel chce uľahčiť život v Británii aj mladým Slovákom. Použije na nich Londýn dvojaký meter?

23.04.2024 14:00

Európska komisia by rada zmäkčila nepríjemné dopady brexitu na občanov členských štátov EÚ vo veku do 30 rokov. Aký postoj zaujali politici v Londýne?