Založ si blog

Latriňák – kreslený vtip

Rozprávajú sa dvaja:
– Kúpil som žene kuchársku knihu, ale nechce podľa nej variť.
– Som na tom podobne. Kúpil som svokre kufor a ona nechce odísť.
Žena zavolá muža do kuchyne a chce od neho okamžite sex. Keď sa tak stalo, muž sa pýta:
– Čo ťa to tak náhle napadlo?
– Ale, varím vajíčka a pokazili sa mi hodinky, tak som potrebovala odmerať tri minúty.
Rozprávajú sa milenci:
– Miláčik, môj otec včera ohlásil krach jeho firmy.
– Vedela som, že urobí všetko možné, aby ma od teba oddelil.

Wes Moore

Guvernér Marylandu udelil hromadnú milosť 175-tisíc ľuďom. Najviac v histórii USA

17.06.2024 21:14

Podľa vlastných slov má v úmysle napraviť "desaťročia škôd".

Si Ťin-pching / Vladimir Putin /

Šéf NATO hovorí o sankciách pre Čínu, pokiaľ bude naďalej podporovať Rusko

17.06.2024 21:00

Peknig tvrdí, že ani jednej krajine v rámci konfliktu neposiela smrtiace zbrane na rozdiel od krajín Západu.

Peru, drogy, kokaín

Rekordný nemecký nález kokaínu: na trhu by mal hodnotu 2,6 miliardy eur

17.06.2024 19:38

Nemeckí vyšetrovatelia dostali tip na kontraband od kolumbijských úradov.

fregata,  Admirál Gorškov

Ruské vojnové lode opustili Havanu

17.06.2024 19:21

Žiadne z týchto plavidiel nemalo na palube jadrové zbrane, čo potvrdili aj Spojené štáty.