Založ si blog

Lebo Fico – kreslený vtip

Vraví veliteľ:
– Vojaci, dnes budeme robiť test. Teda, tráva je vysoká dvadsať centimetrov a lúka je dlhá päťdesiat metrov. Koľko mám rokov?
– Štyridsať.
– Správne vojak. Ako ste to zistili?
– U nás v dedine je jeden polodebil a má dvadsať rokov.
Cestná kontrola:
– Pán vodič, požil ste pred jazdou alkoholické nápoje?
– Áno, tri pivá, tri rumy a tri vodky.
– Prosím vystúpte z vozidla!
– Prečo, vy mi neveríte?
Rozprávajú sa blondínky:
– Včera, keď vypli elektrický prúd, stála som tri hodiny vo výťahu.
– To nič nie je! Ja som stála tri hodiny na pohyblivých schodoch.

michelko

O zmenách vo Fonde na podporu umenia sa bude hlasovať až budúci štvrtok

24.04.2024 12:18

Presunúť hlasovanie zo stredy na budúci týždeň navrhol šéf parlamentného kultúrneho výboru Roman Michelko (SNS), ktorý je predkladateľom návrhu novely zákona o FPU.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Vláda schválila zákon o Slovenskej televízii a rozhlase. Mení sa názov aj spôsob kreovania orgánov

24.04.2024 11:25, aktualizované: 11:41

Riaditeľa bude voliť deväťčlenná rada so štyrmi nominantmi Ministerstva kultúry.

Drienovec, výrub stromov

Postupy pri výrube drevín sa majú zjednodušiť. Cieľom je znížiť strety s medveďom i škody na plodinách

24.04.2024 11:07

Vyplýva to z novely zákona o ochrane prírody a krajiny, ktorý schválila vláda.

Peter Kmec, Ide o pravdu

Kmec v Ide o pravdu: Denne hovoríme s Bruselom o otvorených témach. Plán obnovy nazývam 'zle zapnutá košeľa'

24.04.2024 11:00

Bol som otvoreným kritikom prípravy Plánu obnovy, po jeho dôkladnej analýze vidíme, že viaceré ciele nie sú realizovateľné, hovorí Peter Kmec.