Založ si blog

Pieta – kreslený vtip

Babka vysvetľuje turistovi, ako sa najkratšou cestou dostane k hradu:
– Pôjdete touto lesnou cestičkou a potom cez močiar…
– Cez močiar? Nie je to nebezpečné?
– Len sa nebojte, mnohým som takto poradila a nikto sa nevrátil, aby sa sťažoval.
Osemdesiat ročný dedko u lekára:
– Pán doktor, na budúci týždeň sa žením s osemnásť ročnou.
– To vás musím varovať, že posteľné hry môžu mať smrteľné následky!
– No, čo už, keď zomrie, tak zomrie…
Prechádza sa ujko po kostole a pri soche svätého sa pýta:
– Keď zomriem, čím budem v druhom živote?
– Futbalistom.
– Ja? Veď v živote som futbal nikdy nehral!
– Máš najvyšší čas začať trénovať, na budúci týždeň máš zápas!

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.