Založ si blog

Benefit – kreslený vtip

Rozprávajú sa priateľky:
– Drahá, predstav si, že už polroka sa nevieme s manželom pomeriť.
– V čom je problém?
– Problém je v tom, že si neviem spomenúť, prečo som sa s ním vlastne pohádala.
Na rande sa pýta mladík slečny:
– Prečo si si so sebou zobrala vysvedčenie?
– Včera si predsa povedal, že chceš vidieť moje štvorky.
Žena príde do neba:
– Bola si niekedy manželovi neverná?
– Nie, nikdy!
– Dobre, tak dostaneš krídla.
– Bude zo mňa anjel?
– Nie, bude z teba hus!
Rozprávajú sa manželia:
– Ja keď sa s tebou milujem, myslím na iné ženy.
– Ty si prasa, pretože ja keď sa milujem s inými mužmi, stále myslím na teba.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.