Založ si blog

Sputnik V – kreslený vtip

Rozprávajú sa dvaja:
– Počul som, že z očkovania je väčší prínos, ako sú vedľajšie účinky.
– Áno a že vraj sa najviac tie pozitívne účinky prejavujú na účtoch logistov.
Pýta sa lekár:
– Pán pacient, ja vám tú hlavu zašijem, ale povedzte mi, čo sa vám vlastne stalo.
– Nejaká žena mi dala košom,
– A kde, prosím vás?
– V nákupnom centre.
Spadlo lietadlo, kopa mŕtvych a lekár volá chlapovi, ktorého manželka pád prežila:
– Mám pre vás jednu dobrú a jednu zlú správu.
– Najprv tú zlú.
– Vaša manželka pád lietadla v pohode prežila.
– A tá dobrá?
– Zomrela až na operačnom stole.
Pýta sa sudca obžalovanej:
– Povedzte súdu, čo predchádzalo usmrteniu vášho manžela.
– Povedala som mu, aby vymaľoval byt na sviatky.
– A čo bolo ďalej?
– No, on povedal, že až po jeho smrti.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dve vojny?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.