Založ si blog

Mainstream – kreslený vtip

Pýta sa lekár sestričky?
– Kde je pacient z tejto postele?
– Mal veľmi vysoké teploty, tak som ho dala do postele k pani, ktorá sa triasla zimou.
Pani volá do rozhlasu:
– Dovolala som sa do rádia?
– Áno, nech sa páči.
– A to ma budú počuť všetci?
– Áno, všetci.
– Aj v obchode?
– Áno, aj tam.
– Drahý, nekupuj vajcia, lebo sused mi dve dal.
Dohadujú sa gazdovia na trhu:
– Takže vy toho koňa nekúpite?
– Asi nie, má príliš krátke nohy.
– Čo ste slepý? Veď ich má až po zem.
Stretnú sa dvaja:
– Idem z úradu práce.
– No a ako?
– Pýtali odo mňa vzorku krvi a stolice.
– Načo?
– Aby zistili, či mám prácu v krvi alebo v zadku.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.