Založ si blog

Reklama – kreslený vtip

Rozprávajú sa dve blondínky:
– Včera som sa zoznámila so skutočným gentlemanom.
– Ako si to zistila?
– Vždy, keď ma bozkáva, vyberie si cigaretu z úst.
Pýta sa kolega:
– Vieš, aký je rozdiel medzi veselým a smutným paroháčom?
– Myslím, že žiadny.
– Omyl! Veselý o tom ešte nevie.
V krčme prebieha súťaž o najkrajší vtip.
Bezkonkurenčne vyhráva chlapík, ktorý býva so svojou sestrou, pretože vytiahol z vrecka sviečku a povedal:
– Toto je môj švagor.
Na policajnej stanici:
– Nejaký zlodej ma okradol. Zobral mi zlaté hodinky, zlatý prsteň a ešte aj peniaze.
– Prečo ste nekričali o pomoc?
– To som nemohol, pretože v ústach mám štyri zlaté zuby.

SR Bratislava Rada Bezpečnostná Zasadnutie Mimoriadne BAX

Šutaj Eštok odmieta, že by štátne funkcie boli odmenou pre darcov Hlasu

02.05.2024 13:24

Šutaj Eštok nevidí problém v tom, aby funkciu zastával niekto, kto podporil Hlas, ak spĺňa kvalifikačné kritériá.

UA Vojak / UA Armáda / Bachmut / Doneck /

Macron: Keby Rusko prelomilo front, je možné vyslať na Ukrajinu vojakov

02.05.2024 13:01

Štáty NATO podľa neho najprv tiež vylučovali vyslanie tankov a lietadiel na Ukrajinu, neskôr ale zmenili názor.

Sýria, Maar an-Numán, nemocnica, lekári bez hraníc

Rusko zbombardovalo nemocnicu v Sýrii, obviňujú krajinu príbuzní obetí aj vyšetrovatelia OSN

02.05.2024 12:46

Vyšetrovatelia OSN Rusko niekoľkokrát obvinili z páchania vojnových zločinov v Sýrii.

Ján Mazák

Poslanci odvolali Majerníka a Mazáka z funkcií členov Súdnej rady SR

02.05.2024 12:38

Opozícia i odvolávaní členovia to namietali.