Založ si blog

Infektológ – kreslený vtip

V čierno-čiernom lese,
na čierno-čiernej čistinke, pri čierno-čiernom ohni sedia dvaja čierno-čierni ochrancovia prírody:
– Počuj, nemali by sme prestať s tým pálením pneumatík?
Rozprávajú sa dvaja:
– Mňa ženy nazývajú hnusným, pokiaľ nezistia, koľko mám peňazí.
– Potom zmenia názor?
– Áno, potom ma nazývajú hnusným a chudobným.
Podnapitý chlap sa vlečie domov, pomýli si dvere a vojde do chlieva, kde leží sviňa. Tľapne ju po zadku:
– Miláčik, zasa spíš nahá?
Rozprávajú sa v parku:
– Máš ma rád?
– Nie.
– A ľúbiš ma?
– Nie.
– Tak teda odchádzam.
– Počkaj, ešte si sa neopýtala, či ťa milujem?
– Miluješ ma?
– Nie. A teraz už môžeš ísť.

vašečka, záborská

Vašečka a Záborská opäť idú proti transrodovým ľuďom. Život im chcú skomplikovať novým zákonom o rodnom čísle

02.05.2024 15:25

Ak zmeny prejdú v navrhovanej podobe, transrodoví ľudia nebudú môcť po absolvovaní tranzície zmeniť svoje rodné číslo tak, aby zodpovedalo ich novému pohlaviu.

NATO / OTAN / Armáda SR /

Podpora členstva SR v EÚ a NATO oproti vlaňajšku vzrástla

02.05.2024 15:12

Členstvo Ukrajiny v západných inštitúciách si želá 30 percent Slovákov, čo je najmenej z regiónu.

DN - Boeing 737 MAX

Ďalší kritik spoločnosti Boeing náhle zomrel. Svedčil proti firme, hovoril o problémoch vo výrobe

02.05.2024 14:57

Dean pracoval v spoločnosti Spirit AeroSystems, ktorá bola dodávateľom komponentov pre firmu Boeing.

maďarská polícia

V Maďarsku zadržali tínedžera, ktorý chcel zabíjať v mešite a vysielať to naživo

02.05.2024 14:37

Kriminalisti identifikovali chlapca v priebehu niekoľkých hodín.