Založ si blog

Repeťáci – kreslený vtip

V kupé sedí mladý muž a mladá žena. Muž číta noviny a ženu si nevšíma. Po hodine sa žena ozve:
– Počúvajte! Som mladá a pekná žena. Vy ma nechcete?
– Ja mám zásadu, že lepšie je hodinu počkať, ako tri hodiny prehovárať.
Na moste vykonávajú veľkú potrebu dvaja dôstojníci. Ten s nižšou hodnosťou sa pýta:
– Pán kapitán, ako to, že váš výkal padá rovno do rieky?
– Je to tým, že ja som si predtým stiahol nohavice.
Manžel ide do práce a pýta sa manželky:
– Nohavice si mi vyčistila?
– Áno, drahý.
– Aj sako?
– Áno, drahý.
– A topánky?
– Načo, veď tam nemáš vrecká.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.