Založ si blog

Tetka Betka – kreslený vtip

Sedia dve kamarátky v kaviarni a jedna sa pýta:- Tiež musíš manželovi hovoriť kedy dosiahneš orgazmus?
– Nemusím, ja mu nesmiem volať do práce.
Príde záhorák domov a vidí ako manželka súloží so susedom:
– Ja som to vedel, ja som to vedel!
– Ty si to vedel, ale on to ešte stále vie.
Stretnú sa dve priateľky:
– Počúvaj, dnes si nejaká vylízaná.
– Nevrav, vidieť to aj cez sukňu?
Vraví otec synovi:
– Počul som, že chodíš v noci za susedkou.
– A čo je na tom zlé?
– Nič, v tvojom veku som aj ja za ňou chodil.

Jana Bittó Cigániková

SaS kritizuje prerozdelenie peňazí v zdravotníctve, žiada zrušenie tzv. prerozdeľovacej vyhlášky

28.03.2024 14:36

Kompetenciu prerozdeľovať peniaze navrhuje presunúť na zdravotné poisťovne.

požiar, václavské námestie, praha

Na Václavskom námestí horelo, dym bolo vidieť z celej Prahy

28.03.2024 14:21

Do nemocnice previezli jedného muža, ktorý sa nadýchal splodín.

Čína Filipíny Juhočínske more lode

Čína a Filipíny sa vzájomne obvinili z eskalácie napätia v Juhočínskom mori

28.03.2024 14:07

Loď čínskej pobrežnej stráž v sobotu zablokovala filipínske zásobovacie plavidlo, poškodila ho vodným delom a zranila pri tom troch filipínskych vojakov.

medveď, Liptovský Mikuláš

Medveďa, ktorý útočil v Liptovskom Mikuláši, našli s pomocou dronov do 1,5 hodiny

28.03.2024 13:53

Počas monitorovania medveďa bolo s dronmi nalietaných približne 74 kilometrov.