Založ si blog

Mierový blok – kreslený vtip

Sudca k navrhovateľovi:
– Vy teda tvrdíte, že ste videli u suseda v záhrade niekoľko svojich sliepok a z toho ste usúdili, že vám ich ukradol?
– Áno, pán sudca.
– A čo by ste povedali napríklad na to, že aj na mojom dvore je niekoľko sliepok, ktoré sú podobné vašim?
– Ani by som sa veľmi nečudoval, pretože sliepky sa mi stratili už viackrát.
Na rozvodovom konaní sa pýta sudca:
– Tak povedzte sudu, prečo sa chcete s vašou manželkou rozviesť.
– Ona mi už nevyhovuje po sexuálnej stránke.
Ozve sa manželka:
– To je nehoráznosť! Všetkým vyhovujem len jemu nie!
Vraví sudca obžalovanému:
– Mám tu obvinenie na vás, že ste riadili auto opitý.
– To nie je pravda, pán sudca. Bol som opitý práve tak, ako vy teraz.
– Asistentka, zapíšte, že obžalovaný priznáva svoju vinu.
Sudca sa pýta žalobcu:
– Vy tvrdíte, že žalovaný o vás povedal, že ste primitív? Je to pravda?
– Áno, je to pravda.
– Tak prečo ste podávali žalobu?

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.