Založ si blog

Pobeda – kreslený vtip

Stretnú sa dvaja:
– Predstav si, že u nás na okupovanom území si pokojne kosil kombajn obilie a odrazu na neho zaútočil agresor.
– To je zločin! Čo bolo potom?
– Nič zvláštne. Kombajn streľbu opätoval, útočníka odohnal a odletel späť na základňu.
Pýta sa mladík slečny po milovaní:
– Uvidíme sa zajtra?
– Zajtra to nepôjde, to sa akurát vydávam, ale pozajtra by to šlo.
Farár nadáva slúžke, že je v druhom stave:
– Kto to spôsobil?
– Náš kostolník.
– Nemožné, on už má osemdesiatku.
– Stalo sa to tak, že som so susedom ležala na sene, dlaňami som si chránila lono, kostolník začal zvoniť na omšu, ja som sa prežehnala a už som bola v tom…
Pýta sa pacient v nemocnici:
– Sestrička, kam ma to veziete?
– Na patológiu.
– Načo, keď ešte žijem?
– Zatiaľ áno, ale patológ má na budúci týždeň dovolenku.
Pýta sa syn:
– Ocko, neženatý chlap sa volá slobodný?
– Áno.
– A ako sa volá ženatý?
– Nepýtaj sa, si ešte malý, aby si poznal také slová.
.

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.