Založ si blog

Plastická operácia – kreslený vtip

Pýta sa známy:
– Vieš, aký je rozdiel medzi krčmárom a plastickým chirurgom?
– To veru neviem.
– Po stretnutí s krčmárom ťa nespozná vlastná žena, po stretnutí s plastickým chirurgom ani vlastná mater.
Pýta sa muž lekára:
– Pán doktor, je to v poriadku, keď sa môj syn hrá v piesku?
– Samozrejme! Cibrí sa tým predstavivosť a šikovnosť.
– No vidíte! A jeho manželka sa chce s ním dať kvôli tomu rozviesť!
Do psychiatrickej liečebne prišiel nový riaditeľ. Zvolal pacientov, aby sa im predstavil:
– Dobrý deň, som váš nový riaditeľ.
Niekto sa ozve:
– Nič si z toho nerob, my všetci sme tak začínali.
Rozprávajú sa dvaja:
– Dnes som bol u doktora. Povedal, že mi dava 4 mesiace života.
– Veľmi ťa ľutujem.
– Nemusíš, ja som ho zastrelil a sudca mi dal 15 rokov.

ide o pravdu, Lukáš Machala

Machala v Ide o pravdu: Zem nie je plochá, bola to odo mňa provokácia. V RTVS už protestujú, aj keď ešte nevedia, čo by sa malo zmeniť

10.05.2024 11:00

Nebude ambíciou žiadneho rozumného manažmentu prísť do RTVS a rúbať hlava-nehlava, uviedol k chystaným zmenám v televízii a rozhlase Lukáš Machala.

Tusk

Tusk reorganizoval vládu, vymenil až štyroch ministrov. Nastal čas poupratovať, uviedol premiér

10.05.2024 10:51

Počas prvých mesiacov vo svojom úrade stála nová proeurópska Tuskova vláda pred neľahkou úlohou obnoviť v Poľsku fungovanie právneho štátu.

Izrael / Tank / Pásmo Gazy / Gaza /

Izrael mení operáciu v Rafahu, aby nerozhneval USA. Porážka Hamasu tadiaľ nevedie, tvrdí Washington

10.05.2024 10:30

Izrael vyvíja na Hamas už značný tlak a proti zvyšným lídrov tejto skupiny možno zasiahnuť lepšími spôsobmi ako operáciou, ktorý významne ohrozí civilistov.

Migrácia / Migrant /

Lukašenko organizovane posiela vlnu migrantov. Kríza na poľsko-bieloruskej hranici eskaluje

10.05.2024 10:00

V súčasnosti sú títo migranti zvážaní na stanovišti na bieloruskom území pri hraniciach s Poľskom.