Založ si blog

Celoplošné vešanie – kreslený vtip

Rozprávajú sa chlapi v dielni:
– Včera som vynašiel účinný test na koronavírus.
– Hovor!
– Vypil som poldecák slivovice, aby som zistil, či cítim jej vôňu.
– Správny postup, pretože strata čuchu je príznakom korony.
– Zistil som, že čuch mám dobrý, tak som vypil ďalší poldecák slivovice, aby som zistil, ako je to s chuťou.
– A?
– Tiež v poriadku. Ten test som pre istotu zopakoval dvanásťkrát. Dnes ma pobolieva hlava a počul som, že to môže byť korona, tak si zasa večer zopakujem test.
Vraví vedúca ženám v kancelárii:
– Dnes si po pracovnej dobe poupratujte kanceláriu. Upratovačka volala, že nastúpila home office.
Telefonuje rozčúlený občan:
– Haló, dovolal som sa na políciu?
– Áno. Ako vám môžeme pomôcť?
– U susedov usporiadali večierok a je tam asi pätnásť ľudí!
– No vidíte! Keby ste neboli také udávačské hovädo, boli by pozvali aj vás.

Zuzana Dolinková

Poslanci začali mimoriadnu schôdzu, opozícia chce odvolať Dolinkovú

09.05.2024 18:09, aktualizované: 19:05

Ministerka podľa opozície nerieši problémy zdravotníctva.

Budova Gymnázia Andreja Sládkoviča v Banskej Bystrici

Kedy sa to skončí? Pre bombovú hrozbu evakuovali ďalšie školy

09.05.2024 16:09

Na dvoch stredných školách muselo byť vo štvrtok prerušené vyučovanie. Dôvodom boli výhražné emaily.

šimkovičová, michelko

Hlas a SNS zhodu nenašli. Hlasovanie o osude FPU je neisté, opozícia hovorí o zoštátnení kultúry

09.05.2024 16:00, aktualizované: 17:29

Zatiaľ nie je jasné, či sa o návrhu o FPU stihne hlasovať už dnes.

Okudzhava 1999 2r

Storočný Okudžava. Čo odkazuje dnešku ruský bard vyše štvrťstoročia po smrti?

09.05.2024 16:00

Bulat Okudžava by mal dnes sto rokov. V rozhovore, ktorý poskytol Pravde necelý rok pred smrťou, vyslovil dodnes aktuálne myšlienky o Rusku.