Založ si blog

Mafii vás nepredáme! – kreslený vtip

Vraví sused:
– Ja som začal politikom veriť.
– Ja teda nie!
– To musíte čítať medzi riadkami, pretože keď politik povie, že sa polepší, myslí tým, že si polepší.
Pýta sa politik:
– Myslíte si o mne, že som blázon?
– Áno!
– Ale vy ste ešte väčší, pretože ste si ma zvolili.
Vysvetľuje predseda klubu:
– Tajomstvo práce v politike spočíva v slušnosti, pravdovravnosti a úprimnosti.
– Áno, veríme.
– Ale, len keď sa týchto zlozvykov zbavíte, budú z vás úspešní politici.
Sťažuje sa babka vnučke:
– Ja tú novú známku s hlavou štátu neviem nalepiť.
– Babi, to je preto, že pľuješ na nesprávnu stranu.

Zuzana Dolinková

Poslanci začali mimoriadnu schôdzu, opozícia chce odvolať Dolinkovú

09.05.2024 18:09, aktualizované: 19:05

Ministerka podľa opozície nerieši problémy zdravotníctva.

Budova Gymnázia Andreja Sládkoviča v Banskej Bystrici

Kedy sa to skončí? Pre bombovú hrozbu evakuovali ďalšie školy

09.05.2024 16:09

Na dvoch stredných školách muselo byť vo štvrtok prerušené vyučovanie. Dôvodom boli výhražné emaily.

šimkovičová, michelko

Hlas a SNS zhodu nenašli. Hlasovanie o osude FPU je neisté, opozícia hovorí o zoštátnení kultúry

09.05.2024 16:00, aktualizované: 17:29

Zatiaľ nie je jasné, či sa o návrhu o FPU stihne hlasovať už dnes.

Okudzhava 1999 2r

Storočný Okudžava. Čo odkazuje dnešku ruský bard vyše štvrťstoročia po smrti?

09.05.2024 16:00

Bulat Okudžava by mal dnes sto rokov. V rozhovore, ktorý poskytol Pravde necelý rok pred smrťou, vyslovil dodnes aktuálne myšlienky o Rusku.