Založ si blog

Zamatoví revolucionári – kreslený vtip

Vraví sused:
– Po tej nežnej revolúcii sme veľmi pokročili.
– Nezdá sa mi.
– Ale áno! Vidno to napríklad v mestskej doprave. Minule sme šesťkrát autobusom predbehli cyklistu a pritom len tlačil bicykel.
Lekár dohovára pacientovi:
– Vo vlastnom záujme musíte obmedziť spotrebu alkoholu.
– Pán doktor, ja pijem len vodku a tá má málo vitamínov, takže jej musím vypiť veľa.
Redaktor sa pýta priamych účastníkov nežnej revolúcie:
– Kde bývate?
– Nikde.
– A vy?
– Ja som jeho sused.
Rozprávajú sa priatelia:
– Ako sa miluje tvoja manželka?
– Nič moc, ale nájdu sa aj takí, čo tvrdia, že dobre.

Eleonóra Mojsejová

Súd oslobodil Eleonóru Kabrheľovú v kauze skrátenia dane

09.05.2024 10:20

V kauze išlo podľa obžaloby o vyhotovenie fiktívnych faktúr za tri mesiace roku 2013. Celková škoda mala predstavovať viac ako 18 000 eur.

Deň víťazstva v Moskve, Rusko, vojak, vojenská prehliadka

Prehliadku v Moskve sužuje nepriaznivé počasie. Putin v prejave pripomenul Západu jadrové zbrane

09.05.2024 10:19

Na dnešnej prehliadke je podľa ruských médií menej vojenskej techniky ako v rokoch pred inváziou na Ukrajinu.

Congress Ukraine Israel

Johnsona po odvážnom kroku smerom k Ukrajine Snemovňa podržala

09.05.2024 10:04

V Snemovni reprezentantov Kongresu USA neprešlo hlasovanie o odvolaní jej predsedu.

Ihrisko Charkov

List z Charkova: Raketa trhala deti na ihrisku

09.05.2024 10:00

Môj Oleh a ďalší traja chlapci hrali futbal. Trafilo to priamo štadión, Olehovi poškriabalo tvár, ostatných roztrhalo.