Založ si blog

Volebný program – kreslený vtip

Pýta sa manželka muža:
– Vieš mi povedať, prečo toľko piješ ten alkohol?
– Pre krásu.
– To určite!
– Je to pravda, pretože každý deň, keď idem do krčmy, tak počujem, že krásavec už ide.
Vraví muž v autobazáre:
– Predám auto, cena je pevná.
– Viete nám povedať aj niečo bližšie?
– Áno, najazdené kilometre dohodou.
Na podnikovom večierku šepká sekretárka riaditeľovi:
– Chcela by som vedieť, aký ste v posteli.
– Čo aký? Taký istý ako tu, len v pyžame.
Rozprávajú sa kolegovia:
– Omylom som dostal SMS od nejakej ženy, ktorá ma prosí, aby som sa nehneval, že bude meškať do práce.
– A čo si urobil?
– Dal som jej deň voľna.

Zuzana Dolinková

Poslanci začali mimoriadnu schôdzu, opozícia chce odvolať Dolinkovú

09.05.2024 18:09, aktualizované: 19:05

Ministerka podľa opozície nerieši problémy zdravotníctva.

Budova Gymnázia Andreja Sládkoviča v Banskej Bystrici

Kedy sa to skončí? Pre bombovú hrozbu evakuovali ďalšie školy

09.05.2024 16:09

Na dvoch stredných školách muselo byť vo štvrtok prerušené vyučovanie. Dôvodom boli výhražné emaily.

šimkovičová, michelko

Hlas a SNS zhodu nenašli. Hlasovanie o osude FPU je neisté, opozícia hovorí o zoštátnení kultúry

09.05.2024 16:00, aktualizované: 17:29

Zatiaľ nie je jasné, či sa o návrhu o FPU stihne hlasovať už dnes.

Okudzhava 1999 2r

Storočný Okudžava. Čo odkazuje dnešku ruský bard vyše štvrťstoročia po smrti?

09.05.2024 16:00

Bulat Okudžava by mal dnes sto rokov. V rozhovore, ktorý poskytol Pravde necelý rok pred smrťou, vyslovil dodnes aktuálne myšlienky o Rusku.