Založ si blog

Tiež kandidát – kreslený vtip

Otec dohovára synovi:
– Vôbec sa mi nepáči, že si chceš nájsť ženu na zoznamke.
– A ty si sa ako zoznámil s mamou?
– Úplne normálne! Vyhral som ju v kartách.
Pýta sa okoloidúci opilca, ktorý práve vyšiel z krčmy:
– Čo vás núti opíjať sa?
– Mňa nič, ja som dobrovoľník.
Pýta sa turista bradatého miestneho obyvateľa:
– Prezraďte mi, prosím, ako sa vám podarilo vypestovať si takú veľkú bradu a fúzy?
– Keď mi žena kúpila nový holiaci strojček, tak som zahodil britvu.
– A čo sa stalo s tým strojčekom?
– Zatiaľ nič, čakám až k nám do dediny zavedú elektrický prúd.
V reštaurácii vraví malý chlapec:
– Mami, ten pán je polievku vidličkou.
– Pst, zlatíčko!
– A teraz pije vodu z vázy na kvety.
– Zlatíčko, buď ticho!
– A teraz hryzie tácku pod pivo.
– Daj mi už konečne pokoj a vráť pánovi okuliare!

David Cameron

Cameron s odkazom na Rusko: Británia má nástroj, musí mať odvahu konať a použiť ho

09.05.2024 14:15

My v Británii a na širšom Západe máme nástroj. Otázkou je, či máme odvahu ju použiť - odvahu konať, povedal Cameron.

Russia Ukraine War

Neposlušným ukrajinským brancom sprísnili tresty, čaká sa už len na podpis Zelenského. Kto zaplatí pokutu a koho pošlú za mreže?

09.05.2024 14:00

Vláda navrhovala, aby ukrajinskí muži, ktorí sa otočia chrbtom k obrane vlasti, dostali maximálnu pokutu v prepočte až vo výške 4800 eur.

Vysoké Tatry, hor, sneh

Muž v Tatrách zaútočil na strážcu prírody a zranil ho. Pohyboval sa po uzavretom chodníku

09.05.2024 13:32, aktualizované: 14:16

Pre podozrenie zo spáchania trestného činu útoku na verejného činiteľa vec rieši kriminálka.

Maďarsko, Čína Si Ťin-pching, Tamás Sulyok

Čínsky prezident je v Maďarsku, stretne sa s Orbánom. Plánujú podpísať desiatky dohôd

09.05.2024 13:25

Čínskeho prezidenta Si Ťin-pchinga privítal na Budínskom hrade s vojenskými poctami maďarský prezident Tamás Sulyok.