Založ si blog

Naháňačka – kreslený vtip

Rozprávajú sa priatelia:
– Ako vlastne rozpoznáš svoju ženu od švagrinej, keď sa ako dvojičky úplne podobajú?
– Je to veľmi jednoduché, keď potľapķám švagrinú po zadku, dostanem od ženy po hlave a keď potľapķám po zadku ženu, švagriná sa so mnou nerozpráva.
Medzi kolegami:
– Počuj, odkedy máš tú novú známosť nefajčíš ani nepiješ. To robíš z lásky k nej?
– Áno.
– Prečo sa s ňou neožeňíš?
– To ani náhodou! S takými vlastnosťami si môžem nájsť oveľa lepšiu ženu.
Vraví opitý chlap manželke:
– Ty sa nerozčuľuješ, že som prišiel opitý neskoro domov?
– Nie, už som sa s tým zmierila.
– Škoda, mám pripravenú peknú výhovorku.
Muž vysvetľuje na súde:
– Musíte ma rozviesť!
– Zatiaľ ste nám neuviedli dôvod.
– Predtým ma doma vítal pes štekaním a žena mi doniesla prezuvky, teraz je to naopak.

Poľsko, NATO

Neveríme, že Putin nezaútočí: Poľsko stavia bunkre a zákopy na hraniciach s Ruskom a Bieloruskom

09.05.2024 15:26

Minister obrany dodal, že v stredných a východných vojvodstvách Poľska sú rozmiestnené vojenské jednotky, ktoré poskytujú podporu pohraničnej stráže.

Alkoholtester / Tester /

Obrovský hazard: Vodič kamiónu nafúkal tri promile, ďalší zdemoloval múr materskej školy

09.05.2024 15:01

Trnavská vyšetrovateľka vzniesla obvinenie 54-ročnému vodičovi kamióna, ktorý šoféroval pod vplyvom alkoholu.

Najvyšší súd NS

Výbor o kontrole ministerstva na Najvyššom súde nerokoval, opozícia kritizuje a žiada odpovede

09.05.2024 14:40

Členovia výboru po ukončení rokovania diskutovali o téme neformálne.

David Cameron

Cameron s odkazom na Rusko: Británia má nástroj, musí mať odvahu konať a použiť ho

09.05.2024 14:15

My v Británii a na širšom Západe máme nástroj. Otázkou je, či máme odvahu ju použiť - odvahu konať, povedal Cameron.