Založ si blog

Vakcína je sloboda – kreslený vtip

Otec so synom kupujú kravu. Otec ju ohmatáva, natriasa jej vemená, potľapķá ju po zadku a vraví:
– Tá je dobrá.
Po týždni syn dobehne za otcom na pole:
– Hybaj chytro domov, sused chce kúpiť mamu!
Sťažujú sa ľahké dievčatá na ťažké časy:
– Je to bieda, včera som musela dať za večeru.
– A ja za lístok na autobus, aby som sa vôbec dostala domov.
– To nič nie je, ja som musela dať zadarmo, aby som po troch dňoch mala konečne niečo teplé v ústach.
Žena si kvapká kvapky do očí, do jedného oka, potom do druhého a napokon zopár kvapiek medzi nohy. Manžel sa pýta:
– Prečo si kvapkáš aj medzi nohy?
– Tá chudera tiež dlho nič nevidela.
Pýta sa vedúci ráno predavačky:
– Tak ako ste sa túto noc vyspinkali?
– Takmer ako v práci. Svoj krám som mala celú noc otvorený, ale žiadny zákazník neprišiel.

Systém Patriot, PVO

USA majú viac ako 1 100 Patriotov. Poskytnúť ich Ukrajine však vyzývajú spojencov

30.04.2024 22:49

Poľsko aj Grécko už americkej výzve povedali nie.

požiar

V Čani horeli obydlia, oheň sa rozšíril do zberného dvora. Dym bolo vidno aj z Košíc

30.04.2024 21:43

Požiar sa šíril rýchlo horľavými konštrukciami obydlí, v zbernom dvore následne horeli plasty.

električka snd

Ministerstvo električku popred SND neodmietlo. Divadlo argumentuje garážami a štúdiám neverí

30.04.2024 20:53

Vedenie SND si okrem toho plánuje dať posúdiť výsledky štúdií, na ktoré sa hlavné mesto odvoláva

Covid

EMA požaduje aktualizáciu vakcín proti covidu pred ďalšou očkovacou kampaňou

30.04.2024 20:19

Najrozšírenejším variantom na svete je teraz variant JN.1, ktorý "predbehol" subvariant XBB