Založ si blog

Chválenkárka – kreslený vtip

Muž sa ospravedlňuje:
– Pán vedúci, prepáčte, že meškám do práce, ale na ceste bola veľmi dlhá kolóna áut.
– Aká bola dlhá?
– To skutočne neviem, pretože som v nej bol prvý.
U zubára:
– Koľko stojí u vás vytrhnutie zuba?
– Počítajte so sto eurami.
– Toľko peňazí za minútu práce?
– Ak si prajete, budem vám ho pomaly trhať aj hodinu.
Rozprávajú sa dvaja vo vinárni:
– Povedz, ale pravdu, aký najšialenejší skutok si urobil v živote?
– To, že som začal chodiť do práce.
Opitý policajt zastaví auto s opitým vodičom:
– Môžete mi vysvetliť, prečo ste za volantom traja?
– A kvôli nepárnemu počtu ste ma obkľúčili?
U gynekológa:
– Buďte opatrný, ja som ešte panna.
– Ale ja tu nič panenské nevidím.
– Tak to bude najskôr od tampónov.
– Tak povedzte tomu vášmu tampónovi, že ste tehotná.

Zuzana Dolinková / Robert Fico /

Dvestomiliónová injekcia pre nemocnice má vyriešiť ich nekončiace dlhy. Dolinková však nastavila pravidlá

03.05.2024 10:00

Ústavné zdravotnícke zariadenia sú zadlžené natoľko, že čelia žalobe Európskej komisie pred Európskym súdnym dvorom za neskoré platby.

Niger / Rusko /

Ruské jednotky vstúpili na leteckú základňu v Nigeri, ktorá hostí americké sily

03.05.2024 09:07

Krok ruskej armády stavia americké a ruské jednotky do tesnej blízkosti v čase, keď sa vojenská a diplomatická rivalita oboch krajín čoraz viac vyostruje v súvislosti s konfliktom na Ukrajine.

Jekaterina Sobjanukova

Najbohatšia poslankyňa označila nezamestnaných Rusov za červy a rada by ich videla v pracovných táboroch

03.05.2024 08:00

Jelena Sobkaňuková tvrdí, že veľa ľudí nechce robiť. Bola preto zvedavá, čo si myslia ostatní poslanci o táboroch smutne známych zo Stalinovho obdobia.