Založ si blog

Dámy – kreslený vtip

Školáčka sa pýta mamy:
– Mami, ako som sa narodila?
– Úplne normálne. Doniesol ťa bocian.
– Takže spolužiačky mali pravdu, že otec je impotent?
*
Párik večer v parku. On ju hladká po chrbte:
– Zlatko, čo robíš?
– Hľadám prsia.
– Ale tie mám vpredu.
– Tam som už hľadal.
*
Rozprávajú sa kolegovia:
– Prečo si sama modrina?
– Vyťahoval som z vody neznámu ženu.
– To ona ťa tak vystískala?
– Ona nie! Práve keď som ju dával von z vane, došla moja manželka.
*
Dáma sa prihovára na večierku spoločníkovi:
– Vyzeráte ako môj tretí manžel.
– Naozaj? A koľko ste ich mali?
– Zatiaľ dvoch.

vojna na Ukrajine, drony

ONLINE: Ukrajine nestačí 'aktívna obrana', varuje ISW

06.05.2024 06:45

Ak bude mať Rusko počas celého roku 2024 v bojoch na Ukrajine celoplošnú iniciatívu, môže mu to priniesť viaceré výhody, upozorňuje ISW.

José Raúl Mulino

Voľby prezidenta Panamy vyhral spojenec odsúdeného exprezidenta

06.05.2024 06:41

Mulino sľúbil ďalšiu vlnu ekonomickej prosperity a tiež zastavenie migračnej vlny na hraniciach Panamy s Kolumbiou.

Trump

Trump prirovnal správanie Bidenovej vlády k metódam nacistického gestapa

06.05.2024 06:19

Americký exprezident Donald Trump vyhlásil, že administratíva Joea Bidena používa podobné taktiky ako gestapo.

Izrael, holokaust

Netanjahu: V prípade potreby sa ubránime aj sami. Je to poučenie z holokaustu

06.05.2024 06:07

Izraelský premiér Benjamin Netanjahu v nedeľu odmietol nátlak medzinárodného spoločenstva, ktoré žiada pozastavenie vojnového ťaženia v Pásme Gazy.